Felanmälan

Så här gör du för att felanmäla:

Logga in med ditt användarnamn och din pinkod på vår hemsida. När du är inloggad klickar du på Mina sidor i den övre menyraden.

Till vänster i menyraden hittar du ”Felanmälan”. Klicka på ”Registrera” och fyll i formuläret. Avsluta med att klicka på ”Skicka in”.

När du har skickat in din felanmälan går den vidare till vårt kundcenter för behandling. För att följa din felanmälan går du in under ”Visa tidigare” på Mina sidor. Vi åtgärdar felet så fort som möjligt, senast inom två veckor.

Akuta skador som t.ex. vattenläckor ska anmälas direkt till vårt Kundcenter, på telefon 023-458 00, om det sker under dagtid. Inträffar det en vardag mellan klockan 16:00–09:00 eller på helgen ringer du istället vår jour på 010-470 57 09. Kom ihåg att uppge lägenhetsnummer, namn och adress.