Felanmälan

Du ska inte anmäla större, akuta skador som t.ex. stora vattenläckor eller stora avloppsstopp. Ring då istället till vårt Kundcenter, 023-458 00, om det sker under dagtid. Inträffar det under vardagar 16–09 eller på helgen ringer du vår jour på 010-470 57 09. Kom ihåg att uppge lägenhetsnummer, namn och adress.

Så här gör du för att felanmäla:

Logga in med ditt användarnamn och din pinkod. När du är inloggad klickar du på Mina sidor i den övre menyraden.

Till vänster i menyraden hittar du ”Felanmälan”. Klicka på ”Registrera” och fyll i formuläret. Avsluta med att klicka på ”Skicka in”.

När du har felanmält skickas din anmälan till vårt kundcenter för vidare behandling. För att följa din felanmälan går du in under ”Visa tidigare”. Vi åtgärdar felet så fort som möjligt, senast inom två veckor.